El petit aiguamoll de la masia de Casanova de Sant Miquel d’Aiguafreda

Per arribar-hi és molt fàcil, us cal des d’Aiguafreda anar al Barri de l’Avencó, per tant, agafeu el passeig de Catalunya i trenqueu pel carrer d’Avencó, que us portarà paral·lel a la Riera Picamena o d’Avencó .No el deixareu pas, veureu que al finalitzar les cases, us caldrà fer una certa pujada i on entrareu a una pista forestal en una vall, sense deixar-la anireu paral·lels a la riera situada a la vostra dreta.De les poques cruïlles que trobareu direcció al bosc (dreta) no feu cas, seguiu sempre la pista principal.Arribareu a la masia Casanova de Sant Miquel (esquerra), front mateix a la dreta del camí hi ha el seu petit Aiguamoll.Casi sempre amb aigua suficient per mantindré els vegetals característics vius i que els animalons puguin viure també, amb la poca aigua que a vegades concentra.La Masia de Casanova de Sant Miquel es un alberg, amb cultiu d’horta natural i així mateix, tenen cura del seu petit Aiguamoll.Per a mes informació d’activitats o contacte d’aquest Alberg, us faig arribar el seu blog  que us pot orientar :