Avui destaquem : La Font de Santa Magdalena de Sant Celoni

Un cop passada aquesta població direcció a Hostalric per la carretera nacional C-35, i a prop del kilòmetre 57,500, on n’hi ha l’edifici dels bombers i zona industrial, prendreu el desviament a mà dreta pel camí que porta a les urbanitzacions de can Vilardell i can Coll, on també, és puja al Santuari del Montnegre.dscn8197_01Una vegada passat el pont que travessa l’autopista per sobre,  seguirem per la pista asfaltada fins la cruïlla de les urbanitzacions de can Vilardell i can Coll. Cal agafar el carrer de la nostra esquera que fa una certa pujada.dscn8213_01Al poc veurem a la nostra dreta una balla de troncs entre el carrer i el bosc ( sota de can Coll), al fons està La Font de Santa Magdalena.dscn8193_01Des de fa temps no raja aigua. Al seu costat esquerd trobem la porta d’accés a la mina.dscn8194_01Sobre de la imatge amb rajoles de la Santa, hi ha la data 1955, segurament data d’un arranjament. Disposa d’un tub gran, cosa ens vol dir que deuria rajar una bona quantitat d’aigua.dscn8212_01Mes a la dreta, trobarem un pou i caseta de bombeig.dscn8196_01De fet es un  lloc ombriu, tranquil i molt agradable.dscn8192_01