Avui destaquem … Font del Planàs de Pujarnol

IMG-20160115-WA0001_01Comencem la ruta a la corba de la carretera que puja cap a Pujarnol i que es troba a sota de l’antic club Hernando Fierro (Actual casa de colònies el Clar del Bosc), on hi trobarem tres contenidors d’escombraries i un cartell que anomena el riu que passa per sota, el Matamors. IMG-20160113-WA0023_01Des d’aquest punt agafarem una pista que surt en direcció est i per la que progressarem en lleu pujada durant 5 min aproximadament. IMG-20160113-WA0025_01En passar tres corbes, veurem que surt una pista en baixada a mà esquerra i just al costat una, a mà dreta, que puja. Agafarem aquesta darrera, que està senyalitzada en direcció a Rocacorba, i la seguirem durant 10-15 min fins arribar a la Font del Planàs, que la trobarem a la nostra esquerra. IMG-20160114-WA0026_01Aquesta font es un gran sot que s’acumula l’aigua de varies betes o petits dolls naturals.IMG-20160113-WA0024_01Des d’aquest punt us animem a seguir el camí direcció a Rocacorba per visitar el monumental Castanyer del Pla de Sant Nicolau i finalment, arribar al cim de Puigsou i visualitzar les vistes de Rocacorba.IMG-20160115-WA0002_01